Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9631
Назва: Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі
Інші назви: Reflexion varieties dynamics in module and cultivating educational cycle
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, модульно-розвивальна система, культурно-психологічний простір, розвивальна педагогічна взаємодія, інтелектуальна, особистісна, кооперативна, духовно-екзистенційна рефлексія, навчальна проблемна ситуація, рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення, паритетна освітня співдіяльність
Дата публікації: 2002
Видавництво: Психологія і суспільство. – 2002. - № 3-4. – С. 142-159.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості реалізації культурно зорієнтованої, внутрішньо мотивованої освітньої діяльності у модульно-розвивальній системі, створення рефлексивного середовища як комплексу умов та набір специфічних форм ефективної взаємодії учасників освітнього процесу, де можливі самореалізація, прогресивний психосоціальний розвиток вчителя і учня, поступальне розгортання процесів рефлексії. Обґрунтовано особливості розгортання інтелектуальної, особистісної, кооперативної, духовно-екзистенційної рефлексії суб’єктів навчання у взаємозв’язку з інформаційно-пізнавальним, нормативно-регуляційним, ціннісно-естетичним та духовним періодами інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9631
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_3-4_2002.pdf336.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.