Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-25T08:09:22Z-
dc.date.available2017-01-25T08:09:22Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9631-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості реалізації культурно зорієнтованої, внутрішньо мотивованої освітньої діяльності у модульно-розвивальній системі, створення рефлексивного середовища як комплексу умов та набір специфічних форм ефективної взаємодії учасників освітнього процесу, де можливі самореалізація, прогресивний психосоціальний розвиток вчителя і учня, поступальне розгортання процесів рефлексії. Обґрунтовано особливості розгортання інтелектуальної, особистісної, кооперативної, духовно-екзистенційної рефлексії суб’єктів навчання у взаємозв’язку з інформаційно-пізнавальним, нормативно-регуляційним, ціннісно-естетичним та духовним періодами інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2002. - № 3-4. – С. 142-159.uk_UA
dc.subjectінноваційна освітня діяльність, модульно-розвивальна система, культурно-психологічний простір, розвивальна педагогічна взаємодія, інтелектуальна, особистісна, кооперативна, духовно-екзистенційна рефлексія, навчальна проблемна ситуація, рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення, паритетна освітня співдіяльністьuk_UA
dc.titleДинаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному цикліuk_UA
dc.title.alternativeReflexion varieties dynamics in module and cultivating educational cycleuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_3-4_2002.pdf336.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.