Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄршов, Петро-
dc.contributor.authorYershov, Petr-
dc.date.accessioned2016-11-07T09:26:21Z-
dc.date.available2016-11-07T09:26:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЄршов, П. Система Станіславського як наука [Текст] / Петро Єршов // Психологія і суспільство. - 2015. - № 3. - С. 62-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4356-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються принципи, обов’язкові умови, найважливіші сторони-складові й засадничі концептуальні карти всесвітнього відомої новаторської системи театрального мистецтва К. С. Станіславського (1863-1938). Вона розглядається і як наука про мистецтво, і як учення про театр і його місце у суспільстві (естетика - цілі й завдання), про те, яким має бути актор (етика - засоби та інструменти) та як найефективніше реалізувати йому свої можливості (акторська техніка - способи дії), і, врешті-решт, як жива практика акторської творчості. Тому театр сутнісно покликаний відображати реальне життя змістовно, зрозуміло, правдиво, або, іншими словами, унаявлювати “життя людського духу”, в якому режисер та актор - суспільні діячі та слуги свого народу, провідники краси і правди, ті майстри-сподвижники, котрі “люблять мистецтво у собі, а не себе в мистецтві”. Доведено, що сутність, серцевину цієї системи-науки становлять концепції надзавдання і наскрізної дії. Відтак уся техніка і вся майстерність актора виявляються у п’єсі й у самому собі завдяки особистісно прийнятим надзавданню і наскрізній дії та їх конкретно-сценічному втіленню. In the article is substantiated the principles, compulsory conditions, the most important sides-components and basic conceptual maps of world famous pioneering system of theatrical art K.S. Stanislavskiy (1863–1938). It is considered as the science about art and as doctrine about theatre and its place in society (aesthetics – goals and tasks) about how the actor should be (ethics – equipment and instruments) and how the most effective to realize him own opportunities (actor technique – methods of action) and finally as a living practice of acting art. That’s why theatre essentially called to reflect real life meaningfully, clearly, truly or by other words make it possible “life of human spirit” n which director and actor – public doers and servants of their people, conductors of beauty and truth, those masters-companions who “loves the art in themselves but not themselves in art”. It is proved that the essence, the core of the system-science are concepts of over-tasks and crosscutting action. Therefore all equipment and all the skill of the actor appears in the play and in himself thanks to personally accepted over-task and cross-cutting action and their specifically-scenic embodiment.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectтеатрuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectакторська творчістьuk_UA
dc.subjectздібностіuk_UA
dc.subjectдарuk_UA
dc.subjectталантuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectпрацездатністьuk_UA
dc.subjectволяuk_UA
dc.subjectсистема Станіславського як тристороння цілісністьuk_UA
dc.subjectестетикаuk_UA
dc.subjectетикаuk_UA
dc.subjectакторська технікаuk_UA
dc.subjectпраця режисераuk_UA
dc.subjectтеатральне мистецтвоuk_UA
dc.subjectзмістовністьuk_UA
dc.subjectзрозумілістьuk_UA
dc.subjectправдивістьuk_UA
dc.subjectучення про майстерністьuk_UA
dc.subjectнадзавданняuk_UA
dc.subjectнаскрізна діяuk_UA
dc.subjectроль і душа артистаuk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjecttheateruk_UA
dc.subjectscienceuk_UA
dc.subjectactor creativityuk_UA
dc.subjectabilityuk_UA
dc.subjectgiftuk_UA
dc.subjecttalentuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectworking capacityuk_UA
dc.subjectwilluk_UA
dc.subjectsystem of Stanis-lavskiy as tripartite integrityuk_UA
dc.subjectaestheticsuk_UA
dc.subjectethicsuk_UA
dc.subjectacting techniqueuk_UA
dc.subjectthe work of the directoruk_UA
dc.subjecttheatrical artuk_UA
dc.subjectpithinessuk_UA
dc.subjectunder-standabilityuk_UA
dc.subjecttruthfulnessuk_UA
dc.subjectthe doctrine of masteryuk_UA
dc.subjectover-taskuk_UA
dc.subjectcross-cutting actionuk_UA
dc.subject, the role and the soul of the actoruk_UA
dc.titleСистема Станіславського як наукаuk_UA
dc.title.alternativeStanislavskiy’s system as scienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2015. - № 3 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єршов П..pdf407.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.