Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3412
Назва: Секретний сервіс як запорука конкурентоспроможності ресторанного підприємства
Інші назви: Secret service as warrant of competitiveness of restaurant enterprise
Автори: Продан, Ірина Олегівна
Баран, Ольга Петрівна
Prodan, Iryna
Baran, Olga
Ключові слова: конкурентоспроможність
заклади ресторанного господарства
секретний сервіс
ресторанна індустрія
напрямки розвитку
competitiveness
establishments of restaurant business
secret service
restaurant industry
ways of development
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Продан, І. О. Секретний сервіс як запорука конкурентоспроможності ресторанного підприємства [Текст] / Ірина Олегівна Продан, Ольга Петрівна Баран // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2015. - № 23. - С. 27-32.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття секретного сервісу та проблеми конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. Визначено головні напрямки підвищення конкурентоспроможності, а також запропоновано ефективний концептуальний підхід до моделі маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства. The article deals with issue of the secret services and the problems of competitiveness of restaurant establishments. The main ways of competitiveness improvement are also defined. The effective conceptual approach of marketing model of restaurant business is also proposed. The aim of this article is to research the conditions of competitiveness improvement of restaurant business establishments. The article also presents a conceptional approach of marketing model of restaurant business establishments. The methodological basis of this research are fundamental tenets of modern economic theory, scientific works of leading domestic and foreign scientists in the field of research knowledge management and human resource management in the context of competence approach.To achieve the objectives in the study we used the following methods: theoretical analysis, statistical methods, analysis and synthesis, induction and deduction, modeling. Scientific innovation of the article consists of the formulation of conceptual approach to marketing model of restaurant business establishments. The practical recommendations of restaurant competitiveness improvement are also defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3412
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Продан І.О..pdf639.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.