Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПродан, Ірина Олегівна-
dc.contributor.authorБаран, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorProdan, Iryna-
dc.contributor.authorBaran, Olga-
dc.date.accessioned2016-10-03T08:19:05Z-
dc.date.available2016-10-03T08:19:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПродан, І. О. Секретний сервіс як запорука конкурентоспроможності ресторанного підприємства [Текст] / Ірина Олегівна Продан, Ольга Петрівна Баран // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2015. - № 23. - С. 27-32.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3412-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття секретного сервісу та проблеми конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. Визначено головні напрямки підвищення конкурентоспроможності, а також запропоновано ефективний концептуальний підхід до моделі маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства. The article deals with issue of the secret services and the problems of competitiveness of restaurant establishments. The main ways of competitiveness improvement are also defined. The effective conceptual approach of marketing model of restaurant business is also proposed. The aim of this article is to research the conditions of competitiveness improvement of restaurant business establishments. The article also presents a conceptional approach of marketing model of restaurant business establishments. The methodological basis of this research are fundamental tenets of modern economic theory, scientific works of leading domestic and foreign scientists in the field of research knowledge management and human resource management in the context of competence approach.To achieve the objectives in the study we used the following methods: theoretical analysis, statistical methods, analysis and synthesis, induction and deduction, modeling. Scientific innovation of the article consists of the formulation of conceptual approach to marketing model of restaurant business establishments. The practical recommendations of restaurant competitiveness improvement are also defined.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectсекретний сервісuk_UA
dc.subjectресторанна індустріяuk_UA
dc.subjectнапрямки розвиткуuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectestablishments of restaurant businessuk_UA
dc.subjectsecret serviceuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectways of developmentuk_UA
dc.titleСекретний сервіс як запорука конкурентоспроможності ресторанного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeSecret service as warrant of competitiveness of restaurant enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Продан І.О..pdf639.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.