Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій-
dc.date.accessioned2018-06-15T09:01:13Z-
dc.date.available2018-06-15T09:01:13Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 128-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29712-
dc.description.abstractУ результаті ґрунтовного аналізу принципів наукового проектування соціально-культурного змісту розвивального підручника окреслюється чинники, що вказують на його значний психоекологічний потенціал та висвітлюються конкретні психолого-педагогічні рекомендації щодо розвитку останнього, обґрунтовуються норми проектування змісту, структури та оформлення інноваційного підручника як базового програмово-методичного засобу учня, що стимулює його внутрішньо вмотивовану активність (пізнавальну, нормотворчу, психосмислову, рефлексивну) та задіює внутрішні механізми саморегулювання і саморозвитку.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectрозвивальний підручникuk_UA
dc.subjectпсихоекологічний потенціалuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectосвітній змістuk_UA
dc.subjectпринципи проектування соціально-культурного змістуuk_UA
dc.subjectпсихомистецькі технологіїuk_UA
dc.subjectполіпроблемний викладuk_UA
dc.subjectполікодований змістuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.titleПсихоекологічний потенціал розвивального підручникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf307.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.