Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29712
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гірняк, Андрій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T09:01:13Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T09:01:13Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 128-136. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29712 | - |
dc.description.abstract | У результаті ґрунтовного аналізу принципів наукового проектування соціально-культурного змісту розвивального підручника окреслюється чинники, що вказують на його значний психоекологічний потенціал та висвітлюються конкретні психолого-педагогічні рекомендації щодо розвитку останнього, обґрунтовуються норми проектування змісту, структури та оформлення інноваційного підручника як базового програмово-методичного засобу учня, що стимулює його внутрішньо вмотивовану активність (пізнавальну, нормотворчу, психосмислову, рефлексивну) та задіює внутрішні механізми саморегулювання і саморозвитку. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | розвивальний підручник | uk_UA |
dc.subject | психоекологічний потенціал | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.subject | освітній зміст | uk_UA |
dc.subject | принципи проектування соціально-культурного змісту | uk_UA |
dc.subject | психомистецькі технології | uk_UA |
dc.subject | поліпроблемний виклад | uk_UA |
dc.subject | полікодований зміст | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.title | Психоекологічний потенціал розвивального підручника | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 4 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк.pdf | 307.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.