Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22637
Назва: АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Голяш, Ірина Дмитрівна
Данилюк, Ірина Вадимівна
Ключові слова: аналіз
маркетинг
ризики
оцінка
управління ризиком
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Голяш, І. Аналіз маркетингових ризиків підприємства / Ірина Голяш, Ірина Данилюк // Економічний аналіз : зб. наук. праць каф. екон. аналізу і статистики Терноп. нац. екон. ун-ту. – Тернопіль, 2012. – Вип. 10, ч. 4. – С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто та уточнено сутність маркетингових ризиків, виявлено проблеми управління виробничо-збутовою діяльністю вітчизняних підприємств та визначено шляхи їх подолання шляхом використання методів економічного аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22637
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аналіз маркет. ризиків.pdf155.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.