Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.contributor.authorДанилюк, Ірина Вадимівна-
dc.date.accessioned2017-09-20T06:17:11Z-
dc.date.available2017-09-20T06:17:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГоляш, І. Аналіз маркетингових ризиків підприємства / Ірина Голяш, Ірина Данилюк // Економічний аналіз : зб. наук. праць каф. екон. аналізу і статистики Терноп. нац. екон. ун-ту. – Тернопіль, 2012. – Вип. 10, ч. 4. – С. 59-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22637-
dc.description.abstractРозглянуто та уточнено сутність маркетингових ризиків, виявлено проблеми управління виробничо-збутовою діяльністю вітчизняних підприємств та визначено шляхи їх подолання шляхом використання методів економічного аналізу.uk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectуправління ризикомuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аналіз маркет. ризиків.pdf155.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.