Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10302
Назва: Information and Communication Problems of Domestic Business Globalization
Автори: Pylypchuk, Volodymyr
Dannikov, Oleg
Ключові слова: International marketing
global markets
macroeconomic processes
marketing management
sales
marketing research at the micro level
enterprises
economic development strategy
Дата публікації: 2015
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Pylypchuk V. Information and Communication Problems of Domestic Business Globalization [Text] / Volodymyr Pylypchuk, Oleg Dannikov // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 1. - P. 25-35.
Короткий огляд (реферат): The purpose of this research is to develop methodologies for the study of globalization of business in general and its separate aspects related to strategic marketing decisions on foreign markets and information and communication globalization of domestic business. Subject of research are theoretical foundations, methodological and applied issues of system development activities of the marketing mix as a tool for the revitalization of Ukrainian enterprises in international business. The object of research is the process of formation and development of marketing activities and business entities on the global commodity markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10302
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pylypchuk V..pdf153.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.