Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPylypchuk, Volodymyr-
dc.contributor.authorDannikov, Oleg-
dc.date.accessioned2017-01-30T13:48:42Z-
dc.date.available2017-01-30T13:48:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPylypchuk V. Information and Communication Problems of Domestic Business Globalization [Text] / Volodymyr Pylypchuk, Oleg Dannikov // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 1. - P. 25-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10302-
dc.description.abstractThe purpose of this research is to develop methodologies for the study of globalization of business in general and its separate aspects related to strategic marketing decisions on foreign markets and information and communication globalization of domestic business. Subject of research are theoretical foundations, methodological and applied issues of system development activities of the marketing mix as a tool for the revitalization of Ukrainian enterprises in international business. The object of research is the process of formation and development of marketing activities and business entities on the global commodity markets.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectInternational marketinguk_UA
dc.subjectglobal marketsuk_UA
dc.subjectmacroeconomic processesuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectmarketing research at the micro leveluk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjecteconomic development strategyuk_UA
dc.titleInformation and Communication Problems of Domestic Business Globalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pylypchuk V..pdf153.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.