Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8595
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ
Автори: Длугопольська, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: конкурентоспроможність, маркетинг, фірма
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Наука й економіка: Науково-теоретичний журнал –2014. –Вип.1(33). –С.63-69
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто підходи до аналізу конкурентоспроможності, здійснено класифікацію її основних шкіл, запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства з використанням графічних методів, зокрема багатокутників конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8595
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентоспроможнсть 3.pdf889.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.