Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7593
Назва: Багаторівневість змісту категоріальних понять "метод", "методологема", "методика", "методологія"
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Баран, Володимир
Павлюк, Олексій
Сівак, Раїса Станіславівна
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 10, 2009, С. 13-18
Короткий огляд (реферат): У статті вперше на чотирьох рівнях рефлексивної організації методологічного знання (філософська, загальнонаукова, конкретно-наукова і конкретно-тематична методології) чітко розмежовані інваріанти змістового наповнення категоріальних понять “метод”, “методологема”, “методика”, “методологія”. За результатами здійснення креативної рефлексії зазначених інваріантів створена матриця значеннєво-смислової поліфонії цих понять-категорій, що містить шістнадцять інваріантів їх коректного застосування як наддосконалого інструменту мислення-пізнання-проектування у системі професійного методологування, котре становить центральну ланку розвитку етнонаціональної культури і соціогуманітарного повсякдення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7593
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_10_2.pdf854.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.