Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorБаран, Володимир-
dc.contributor.authorПавлюк, Олексій-
dc.contributor.authorСівак, Раїса Станіславівна-
dc.date.accessioned2016-12-19T09:20:28Z-
dc.date.available2016-12-19T09:20:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7593-
dc.description.abstractУ статті вперше на чотирьох рівнях рефлексивної організації методологічного знання (філософська, загальнонаукова, конкретно-наукова і конкретно-тематична методології) чітко розмежовані інваріанти змістового наповнення категоріальних понять “метод”, “методологема”, “методика”, “методологія”. За результатами здійснення креативної рефлексії зазначених інваріантів створена матриця значеннєво-смислової поліфонії цих понять-категорій, що містить шістнадцять інваріантів їх коректного застосування як наддосконалого інструменту мислення-пізнання-проектування у системі професійного методологування, котре становить центральну ланку розвитку етнонаціональної культури і соціогуманітарного повсякдення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 10, 2009, С. 13-18uk_UA
dc.titleБагаторівневість змісту категоріальних понять "метод", "методологема", "методика", "методологія"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_10_2.pdf854.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.