Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6365
Назва: Організація збуту продукції на засадах маркетингу
Автори: Лилик, Павло
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопіль, Крок
Бібліографічний опис: Лилик, Павло. Організація збуту продукції на засадах маркетингу [Текст] / Павло Лилик // Актуальні проблеми державної служби та адміністративного менеджменту : зб. тез доп. загальноуніверситет. студ. наук. конф. [м. Тернопіль, квіт. 2015 р.] / від. за вип. А. Ф. Мельник. - Тернопіль : Крок, 2015. - С. 140-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6365
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛИЛИК П..pdf364.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.