Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛилик, Павло-
dc.date.accessioned2016-12-06T12:48:33Z-
dc.date.available2016-12-06T12:48:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛилик, Павло. Організація збуту продукції на засадах маркетингу [Текст] / Павло Лилик // Актуальні проблеми державної служби та адміністративного менеджменту : зб. тез доп. загальноуніверситет. студ. наук. конф. [м. Тернопіль, квіт. 2015 р.] / від. за вип. А. Ф. Мельник. - Тернопіль : Крок, 2015. - С. 140-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6365-
dc.publisherТернопіль, Крокuk_UA
dc.titleОрганізація збуту продукції на засадах маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛИЛИК П..pdf364.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.