Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45458
Назва: Комплексний Інтернет-маркетинг
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. Комплексний Інтернет-маркетинг: Навч. посіб. Тернопіль: ЗУНУ, 2022. 272 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розглянуто основи комплексного Інтернет-маркетингу, висвітлено досвід онлайн маркетингу комерційних та некомерційних підприємств і організацій. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів та підприємців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45458
ISBN: 978-966-654-669-5
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КІМ Борисова Т.М..pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.