Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т.М.-
dc.date.accessioned2022-09-26T06:58:11Z-
dc.date.available2022-09-26T06:58:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБорисова Т.М. Комплексний Інтернет-маркетинг: Навч. посіб. Тернопіль: ЗУНУ, 2022. 272 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-669-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45458-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглянуто основи комплексного Інтернет-маркетингу, висвітлено досвід онлайн маркетингу комерційних та некомерційних підприємств і організацій. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів та підприємців.uk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.titleКомплексний Інтернет-маркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КІМ Борисова Т.М..pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.