Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45229
Назва: Моделювання та прогнозування маркетингу
Автори: Хрупович, Світлана Євгенівна
Ключові слова: моделювання
прогнозування
попит
збут
поведінка споживача
бізнес модель canva
бізнес процеси
бізнес аналітика
бізнес-план
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Хрупович Світлана. Моделювання та прогнозування маркетингу. Електронний навчальний посібник для студентів спеціальності 075 "Маркетинг", ступеня вищої освіти магістр. Тернопіль, ЗУНУ. 2022. 121 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику представлено курс для магістрів галузі знань «Управління та адміністрування» із моделювання і прогнозування маркетингу. Завдання навчального посібника полягає у засвоєнні методів, способів, механізмів та інструментів ресурсів маркетингу для моделювання та прогнозування розробки проектних рішень, а також фінансування цих рішень. Також курс орієнтує майбутнього здобувача освітнього рівня магістр на засвоєння таких компетентностей як здатність критично інтерпретувати результати останніх теоретичних та практичних досліджень у сфері маркетингу, здатність до управління маркетинговою діяльністю, здатність управляти проектами та реалізовувати їх результати в сфері маркетингової діяльності. У структурі посібника є як теоретичний матеріал, так і практикум. Саме, практикум дозволяє магістрам виконати самостійно ті тестові завдання, які надають бізнесові структури різноманітних форм власності при працевлаштуванні на посади маркетолога, інтернет - маркетолога, бізнес-аналітика, керівника проектів. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, а також всіх, хто цікавиться методами моделювання та прогнозування у маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45229
ISBN: 978-966-654-667-1
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК_ МПМ.pdf3.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.