Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрупович, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2022-09-07T07:31:07Z-
dc.date.available2022-09-07T07:31:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationХрупович Світлана. Моделювання та прогнозування маркетингу. Електронний навчальний посібник для студентів спеціальності 075 "Маркетинг", ступеня вищої освіти магістр. Тернопіль, ЗУНУ. 2022. 121 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-667-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45229-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику представлено курс для магістрів галузі знань «Управління та адміністрування» із моделювання і прогнозування маркетингу. Завдання навчального посібника полягає у засвоєнні методів, способів, механізмів та інструментів ресурсів маркетингу для моделювання та прогнозування розробки проектних рішень, а також фінансування цих рішень. Також курс орієнтує майбутнього здобувача освітнього рівня магістр на засвоєння таких компетентностей як здатність критично інтерпретувати результати останніх теоретичних та практичних досліджень у сфері маркетингу, здатність до управління маркетинговою діяльністю, здатність управляти проектами та реалізовувати їх результати в сфері маркетингової діяльності. У структурі посібника є як теоретичний матеріал, так і практикум. Саме, практикум дозволяє магістрам виконати самостійно ті тестові завдання, які надають бізнесові структури різноманітних форм власності при працевлаштуванні на посади маркетолога, інтернет - маркетолога, бізнес-аналітика, керівника проектів. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, а також всіх, хто цікавиться методами моделювання та прогнозування у маркетингу.uk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectбізнес модель canvauk_UA
dc.subjectбізнес процесиuk_UA
dc.subjectбізнес аналітикаuk_UA
dc.subjectбізнес-планuk_UA
dc.titleМоделювання та прогнозування маркетингуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК_ МПМ.pdf3.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.