Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41393
Назва: Формування витрат для компаній залежно від моделі краудфандингу
Інші назви: Cost building for companies depending on the crowd funding model
Автори: Гринчуцький, Валерій Іванович
Куц, Людмила Леонтіївна
Ключові слова: краудфандинг
краудфандингова платформа
витрати краудфандингу
проекти
фінансування
моделі краудфандингу
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету
Бібліографічний опис: Гринчуцький В. І., Куц Л. Л. Формування витрат для компаній залежно від моделі краудфандингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 4. Том 2 (284). С.284-291.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто можливості інноваційного фінансування проектів компаній з використанням краудфандингових платформ на основі застосування світового досвіду. Проаналізовано процес розвитку краудфандингу в світі та показано його роль у фінансуванні підприємницьких проектів. Значну увагу приділено аналізу міжнародних та вітчизняних платформ краудфандингу, а також специфіці формування витрат для компаній залежно від моделей краудфандингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41393
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKNU-ES-2020-N 4 T2 (284)-1-1-284-291.pdf519.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.