Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринчуцький, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorКуц, Людмила Леонтіївна-
dc.date.accessioned2021-05-13T09:25:07Z-
dc.date.available2021-05-13T09:25:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГринчуцький В. І., Куц Л. Л. Формування витрат для компаній залежно від моделі краудфандингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 4. Том 2 (284). С.284-291.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41393-
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості інноваційного фінансування проектів компаній з використанням краудфандингових платформ на основі застосування світового досвіду. Проаналізовано процес розвитку краудфандингу в світі та показано його роль у фінансуванні підприємницьких проектів. Значну увагу приділено аналізу міжнародних та вітчизняних платформ краудфандингу, а також специфіці формування витрат для компаній залежно від моделей краудфандингу.uk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.subjectкраудфандингuk_UA
dc.subjectкраудфандингова платформаuk_UA
dc.subjectвитрати краудфандингуuk_UA
dc.subjectпроектиuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectмоделі краудфандингуuk_UA
dc.titleФормування витрат для компаній залежно від моделі краудфандингуuk_UA
dc.title.alternativeCost building for companies depending on the crowd funding modeluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKNU-ES-2020-N 4 T2 (284)-1-1-284-291.pdf519.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.