Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 161-170 зі 170.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Вдосконалення організації роботи органу виконавчої владиРепак, Тетяна
2019Роль соціально-етичного маркетингу в формуванні іміджу підприємстваКузьмович (Фолюшевська), Юлія; Топорницький, Михайло
2019AMP-технологія як новий етап розвитку email-маркетингу в УкраїніКрулевський, Антон
2019Сутність дефініції ―маркетингові інновації‖ та суміжних категорій і понятьКедик, Софія
2019Удосконалення системи маркетингових досліджень в сфері ресторанного бізнесуМотас, Дмитро
2019Шляхи розвитку екологічного маркетингу як одного з векторів розвитку бізнесуЧубата, Софія
2019Актуальні проблеми розвитку міського громадського транспорту УкраїниСорівка, Олександр
2019Сутність бренду підприємства та сучасні аспекти його розумінняРеус, Оксана
2019Внутрішній маркетинг підприємства сфери послугНикитишин, Таміла
2019Вітер змін: тенденції розвитку маркетингу в УкраїніЩербина, Юлія