Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36248
Назва: Роль соціально-етичного маркетингу в формуванні іміджу підприємства
Автори: Кузьмович (Фолюшевська), Юлія
Топорницький, Михайло
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кузьмович (Фолюшевська), Юлія Роль соціально-етичного маркетингу в формуванні іміджу підприємства [Текст] / Кузьмович (Фолюшевська) Юлія, Топорницький Михайло // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 357-360.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36248
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
357.pdf50.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.