Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, І. А.-
dc.date.accessioned2019-10-25T12:33:19Z-
dc.date.available2019-10-25T12:33:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧорна, І. А. Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. А. Чорна // Збірник наукових праць студентів кафедри економічної експертизи та аудиту бізнесу/ редкол. : О. В. Адамик, В. В. Бобрівець, О. В. Бречко [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Адамик. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - Вип. 1. - С. 328-332.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35608-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleЗначення та завдання аналізу маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА АУДИТУ БІЗНЕСУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
328.pdf60.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.