Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій-
dc.date.accessioned2018-06-11T08:38:47Z-
dc.date.available2018-06-11T08:38:47Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationГірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 217-241.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29503-
dc.description.abstractНа методологічному рівні аналізу здійснюється відбір і конструювання освітнього змісту підручника як чинника формування взаємопов’язаних знань, умінь, норм і цінностей учня; обґрунтовуються принципи, процедури та технології структурування текстового компоненту розвивального підручника шляхом моделювання довершених модульно-змістових блоків; висвітлюються психолого-педагогічні рекомендації щодо підвищення ефективності образного і необразного оформлення навчальної книги.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectосвітній змістuk_UA
dc.subjectконцепція підручникотворенняuk_UA
dc.subjectтип навчального предметаuk_UA
dc.subjectрозвивальний міні-підручникuk_UA
dc.subjectнавчальний модульuk_UA
dc.subjectзмістовий модульuk_UA
dc.subjectсистеми кодування інформаціїuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсмислово-психологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectмотиваційно-смислова сфераuk_UA
dc.subjectмеханізм самоактивностіuk_UA
dc.subjectпсиходуховні новоутворенняuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.titleЗміст, структура та оформлення розвивального підручникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf539.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.