Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2002Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботиСівак, Станіслав
2002Зміст, структура та оформлення розвивального підручникаГірняк, Андрій
2002Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчанняРебуха, Лілія
2002Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)Бригадир, Марія
2002Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчанняЛазарук, Андрій
2002Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчанняЯщенко, Елеонора
2002Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному цикліБугерко, Ярослава
2002Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепціїБамбурак, Наталія
2002Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесіТімотін, Андріана
2002Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтуванняКоміссаров, Вадим
2002Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаєминГуменюк, Оксана
2002Теорія освітньої діяльності як метасистемаФурман, Анатолій
2002Наукові школи як фундамент вищої освітиУстенко, Олександр
2002Ми творимо майбутнє сьогодні!Фурман, Анатолій
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14