Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБамбурак, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-07T13:03:49Z-
dc.date.available2018-06-07T13:03:49Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationБамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Наталія Бамбурак // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 124-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29488-
dc.description.abstractЗдійснюється соціально-психологічний аналіз особистісно зорієнтованих інноваційних моделей освітньої діяльності; висвітлюється досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обґрунтування системи моульно-розвивального навчання, яка різнобічно розвиває Я-концепцію особи; доводиться, що у процесі розвивальної взаємодії вчителя і учня формується позитивна Я-концепція, котра розширює поле внутрішньої свободи, гармонії і духовного самовдосконалення кожного учасника інноваційного процесу.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна система освітиuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectнавчальний модульuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectпозитивна Я-концепціяuk_UA
dc.subjectпсихосоціальний розвитокuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.titleАналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бамбурак.pdf431.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.