Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоміссаров, Вадим-
dc.date.accessioned2018-06-07T12:50:58Z-
dc.date.available2018-06-07T12:50:58Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationКоміссаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування [Текст] / Вадим Коміссаров // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 83-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29486-
dc.description.abstractОбґрунтовано значення запропонованої А.В. Фурманом моделі проектування соціально-культурного простору інноваційної освітньої системи; охарактеризовані змістові компоненти зазначеного простору запорізької середньої загальноосвітньої школи, педагогічний колектив якої реалізує програму науково-дослідної роботи “Школа здібності” [ 15; 16]; здійснена реінтерпретація відомого алгоритму втілення фундаментального експерименту [4; 5].uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectсистема національної освітиuk_UA
dc.subjectсоціально-культурна доктринаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectсоціально-культурний простір школиuk_UA
dc.subjectнаукове проектуванняuk_UA
dc.subjectтехнологія розвивальної взаємодіuk_UA
dc.subjectШкола здібностейuk_UA
dc.subjectфундаментальний соціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectефективність інноваційної моделіuk_UA
dc.subjectекспертиза інноваційних змінuk_UA
dc.titleМодель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коміссаров.pdf663.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.