Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29097
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СПОРТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОРТИВНИХ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: спорт
спортивний маркетинг
фанати
вболівальники
підкріплення продукту
Дата публікації: чер-2017
Видавництво: Молодий вчений
Короткий огляд (реферат): Досліджено специфічні характеристики лояльності споживачів спортивних продуктів. Проведено аналіз існуючих підходів до їх типологізації. На основі аналізу праць сучасних дослідників психології спортивних вболівальників, а також питань спортивного маркетингу розроблено модель формування лояльної поведінки споживача спортивного продукту. У статті запропоновано напрямки реалізації маркетингових заходів, спрямованих на реалізацію даної моделі. Особливого значення надається такому елементу моделі як підкріплення продукту, тобто створенню додаткових елементів його ідентифікації і унікальності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29097
ISSN: 2304-5809
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101.pdf389.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.