Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-05-29T14:21:18Z-
dc.date.available2018-05-29T14:21:18Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29097-
dc.description.abstractДосліджено специфічні характеристики лояльності споживачів спортивних продуктів. Проведено аналіз існуючих підходів до їх типологізації. На основі аналізу праць сучасних дослідників психології спортивних вболівальників, а також питань спортивного маркетингу розроблено модель формування лояльної поведінки споживача спортивного продукту. У статті запропоновано напрямки реалізації маркетингових заходів, спрямованих на реалізацію даної моделі. Особливого значення надається такому елементу моделі як підкріплення продукту, тобто створенню додаткових елементів його ідентифікації і унікальностіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectспортuk_UA
dc.subjectспортивний маркетингuk_UA
dc.subjectфанатиuk_UA
dc.subjectвболівальникиuk_UA
dc.subjectпідкріплення продуктуuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СПОРТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОРТИВНИХ ВБОЛІВАЛЬНИКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101.pdf389.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.