Перегляд зібрання за групою - Автори Гірняк, Андрій

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 20
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Communication as a factor of transparency of social interaction : psychological, historical, legal, economic and political dimensionsШаюк, Ольга; Podzhynska, Olga; Гірняк, Андрій; Леліс, Алла; Сеник, Алла; Drexler, Esther; Rudloff, Christian; Gratzer, Verena; Бугерко, Ярослава; Банделюк, Валентина; Piry, Martin; Ulaher, Jakub; Бригадир, Марія; Надвинична, Тетяна; Dworschak, Karoline; Devadze, Ketevan; Beridze, Rusudan; Миколюк, Світлана; Крупник, Зоряна; Frick, William C.; Tsaryk, Olga; Корман, Марія; Podkovenko, Tetiana; Андрійчук, Іванна; Свідерська, Галина; Піддубна, Вікторія; Хорошенюк, Оксана; Голдзіцький, Казимир; Голдзіцька, Ольга; Хабло, Оксана; Яремко, Оксана; Гірняк, Роман; Juda, Vieroslav; Вівчар, Оксана; Грабовська, Ганна; Rudloff, Christian; Indellicato, Rosa; Słyszewska, Joanna; Radziłowicz, Marcin; Kopacz, Marta; Parente, Salvatore Antonello; Mrozek, Jacek Janusz; Kisiel, Piotr; Krzywkowska, Justyna; Ziółkowska, Krystyna; Wojnicz, Piotr; Omieczyńska, Sandra; Pegani, Angelica; Piwko, Grażyna; Kupcewicz, Ewa; Araminowicz-Kierklo, Elżbieta; Niestępska, Małgorzata; Mirecki, Mikołaj
2010Глибинно-психологічне підґрунтя суїцидуГірняк, Андрій; Girnyak, Andriy
2016Громадський моніторинг роботи судів ТернопільщиниФурман, Анатолій В.; Гірняк, Андрій; Гірняк, Галина; Furman, Anatoliy V.; Girniak, Andriy; Girniak, Halyna
2018Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодіїГірняк, Андрій; Hirniak, Andrii
2007Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчального заняттяГірняк, Андрій
2002Зміст, структура та оформлення розвивального підручникаГірняк, Андрій
2021Методологічне обґрунтування психологічних змінних емпіричного дослідження ефективності модульно-розвивальної взаємодіїГірняк, Андрій; Гірняк, Галина; Hirniak, Andrii; Hirniak, Halyna
2006Науково-методологічна експертиза модульно-розвивального підручникаГірняк, Андрій
2017Поняттєво-категорійне поле і наукові підходи до розуміння взаємодії у психологіїГірняк, Андрій; Girniak, Andriy
2014Принципи психологічного проектування змісту і структури навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗГірняк, Галина; Гірняк, Андрій; Girniak, Halyna; Girniak, Andriy
2017Провісник нешаблонної мудростіКоваль, Оксана; Гірняк, Андрій; Ревасевич, Ірина; Koval, Oksana; Girnyak, Andriy; Revasevych, Iryna
2008Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явищеГірняк, Андрій
2003Психоекологічний потенціал розвивального підручникаГірняк, Андрій
2019Психологічна діагностика міжособистісної взаємодії засобами соціометричного опитуванняГірняк, Андрій; Hirniak, Andrii
2020Психологічне проєктування навчально-книжкових комплексів як оргтехнологічних засобів модульно-розвивальної взаємодіїГірняк, Галина; Гірняк, Андрій; Hirnyak, Halyna; Hirnyak, Andriy
2018Психологічний аналіз і систематика стилів освітньої взаємодіїГірняк, Андрій; Hirnyak, Andriy
2017Різновиди міжсуб’єктної взаємодії та їх психологічний аналізГірняк, Андрій; Girnyak, Andriy
2008Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручниківГірняк, Андрій
2008Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручникаГірняк, Андрій
2020Сутнісні визначення модульно-розвивальної взаємодії викладача і студентів в освітньому процесіФурман, Оксана; Гірняк, Андрій; Furman, Oksana; Hirnyak, Andriy