Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30023
Назва: Науково-методологічна експертиза модульно-розвивального підручника
Автори: Гірняк, Андрій
Ключові слова: модульно-розвивальний підручник
освітня система
науково-методологічна експертиза
експертна система
експертна оцінка
індикатори-характеристики
показники
загальноосвітні принципи
критерії
параметри
технологія
процедура
кількісний і якісний аналізи
корекційний коефіцієнт
коефіцієнт розвитковості
шкала оцінювання
ранжування
експертно-ліцензійна група
якість
ефективність
комплексна оцінка
рецензія
апробація
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Гірняк, А. Науково-методологічна експертиза модульно-розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2006. – № 3. – С. 124-139.
Короткий огляд (реферат): Уперше технологізовано експертну систему оцінювання МРП як центрального компонента програмово-методичного комплексу та апробовано основні її етапи на прикладі оцінювання якості рукописів інноваційних навчальних книжок, що створені учителями-дослідниками чотирьох експериментальних закладів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30023
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 3 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf740.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.