Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисоватий, Андрій-
dc.contributor.authorKrysovatyi, Andriy-
dc.date.accessioned2016-12-07T13:15:18Z-
dc.date.available2016-12-07T13:15:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрисоватий, А. Сутність паритетної освітньої діяльності [Текст] / Андрій Крисоватий // Психологія і суспільство. - 2016. - № 3. - С. 61-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6505-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню сутності та психодидактичних умов забезпечення паритетності освітньої діяльності викладача і студентів у спільному навчальному процесі сучасного університету. Переконливо доведено, що до основних параметрів такої паритетності належать міжсуб’єктність, рівноправність, миследіяльність і діалогічність міжособистих стосунків, котрі реально наявні у просторі ВНЗ. В дослідженні чітко визначена чотиритактність досягання освітньої паритетності (розуміння - мислення - діяльність - рефлексія) перш за все залежно від самоактивності особистості, котра й уможливлює у підсумку чотириаспектність рівності учасників навчання: від смислової і мотиваційно-ціннісної гармонійності взаємодій до психосоціальної рівноцінності і внутрішнього прийняття кожним паритетності як норми повсякденного життя. The article is devoted to substantiation of the essence and psycho-didactic conditions of provision the parity of educational activity of teacher and students in joint educational process of modern university. Convincingly proved that to the basic parameters of such parity belongs intersubjectivity, equality, think activity and dialogicality of interpersonal relations which are actually available in the university area. In the research clearly defined a four-tactfulness of achieving educational parity (understanding – thinking – activity – reflection) first of all depending on self-activity of the personality which also enables eventually four-aspect of equality of learning participants: from semantic and motivational-value harmony of interactions to psychosocial equivalence and the internal acceptance by each the parity as a norm of everyday life.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectреформа освітиuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectпаритетністьuk_UA
dc.subjectдіалогічністьuk_UA
dc.subjectміжсуб’єктністьuk_UA
dc.subjectмиследіяльністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectтакти самоактивностіuk_UA
dc.subjectосвітній учинокuk_UA
dc.subjectінноваційно-психологічний клімат.uk_UA
dc.subjecteducation reformuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectparityuk_UA
dc.subjectdialogicalityuk_UA
dc.subjectinter-subjectivityuk_UA
dc.subjectthink activityuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjecttact of self-activityuk_UA
dc.subjecteducational commitmentuk_UA
dc.subjectinnovation-psychological climateuk_UA
dc.titleСутність паритетної освітньої діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeThe essence of parity of educational activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 3 (65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крисоватий А..pdf492.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.