Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШандрук, Сергій-
dc.contributor.authorShandruk, Serhiy-
dc.date.accessioned2016-11-04T15:25:37Z-
dc.date.available2016-11-04T15:25:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШандрук, С. Теоретична модель розвитку професійних творчих здібностей особистості практичного психолога [Текст] / Сергій Шандрук // Психологія і суспільство. - 2015. - № 4. - C. 107-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4337-
dc.description.abstractТворча діяльність студентів є одним із головних чинників ефективності освітнього процесу, котрий спрямований на підготовку фахівців, на становлення і розвиток творчої особистості професіонала. Традиційна система вищої освіти зорієнтована переважно на розвиток конвергентного мислення, себто на формування лише однієї позиції в оцінці явищ чи фактів, тоді як сучасне суспільство вимагає докорінного перегляду освітньої моделі наявної системи вищої школи. Відтак першочерговим завданням підготовки фахівців є розвиток професійних творчих здібностей студентів на нових концептуальних засадах. Саме тому у статті здійснено намагання рефлексивно реінтегрувати зміст принципів циклічно-вчинкового підходу на предметне поле дослідження ґенези професійних творчих здібностей особистості через застосування принципів учинковості, циклічності, метасистемності та синергійності, що повною мірою уможливлює на методологічному рівні визначити психологічний зміст етапів творчого процесу, фаз творчого діяння, стратегій і тактик зреалізування фахової продуктивної праці, рівнів креативної самоорганізації творчої індивідуальності майбутніх фахівців. У підсумку обґрунтовано авторську теоретичну модель розвитку професійних творчих здібностей особистості на засновках циклічно-вчинкового підходу, що утворює систему формування творчого потенціалу, становлення творчої особистості фахівця, розвитку його профкреативності. The creative activity of students is one of the main factors of efficiency of educational process, which aims at training specialists on the establishment and development of the creative person of professional. The traditional system of higher education focused primarily on the development of convergent thinking, that is, the formation of only one position in the assessment of facts or phenomena, while modern society requires radical revision of the educational model of existing the higher school. Therefore primary task of training of specialists is the development of professional creative abilities of students on new conceptual basis. That is why in the article implemented an attempt reflexively reintegrate the content of principles of cyclically-deed approach on subject field of research the genesis of professional creative abilities of personality through application the principles of consessions, cyclicity, metasystems and synergy that fully allows on methodological level to determine the psychological content of the stages of the creative process, phases of creative actions, strategies and tactics of realization professional productive labor, levels of creative self-organization of creative individuality of future specialists As a result substantiated the author’s theoretical model of development professional creative abilities of the personality on the basis of cyclically-deed approach that makes the system of formation creative potential, formation creative personality of specialist, development of its professional creativity.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectциклічно-вчинковий підхідuk_UA
dc.subjectзакономірністьuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectпринцип учинковості, циклічності, метасистемності, синергійностіuk_UA
dc.subjectпрофесійні творчі здібностіuk_UA
dc.subjectетапи творчого процесуuk_UA
dc.subjectфази творчого процесуuk_UA
dc.subjectстратегії розвитку креативних здібностейuk_UA
dc.subjectсамоорганізація творчого процесуuk_UA
dc.subjectпрофесійна креативністьuk_UA
dc.subjectcyclically-deed approachuk_UA
dc.subjectregularityuk_UA
dc.subjectcreative personalityuk_UA
dc.subjectprinciple of consessions, cyclicity, metasystems, synergyuk_UA
dc.subjectprofessional creative abilitiesuk_UA
dc.subjectstages of the creativeprocessuk_UA
dc.subjectthe phases of the creative processuk_UA
dc.subjectstrategies of development creative abilitiesuk_UA
dc.subjectself-organization of the creative processuk_UA
dc.subjectprofessional creativityuk_UA
dc.titleТеоретична модель розвитку професійних творчих здібностей особистості практичного психологаuk_UA
dc.title.alternativeThe theoretical model of development professional creative abilities of personal practical psychologistuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2015. - № 4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шандрук С..pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.