Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37160
Назва: Розробка стратегії просування бренду підприємства на ринку В2 В
Інші назви: Development of the strategy of promoting the brand of the enterprise in the market В2В
Автори: Данилюк, Анна Олегівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37160
Розташовується у зібраннях:2019-2020 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Danyluk A.O.Markm.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.