Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.contributor.authorДячун, Павло-
dc.date.accessioned2020-01-21T10:52:52Z-
dc.date.available2020-01-21T10:52:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36694-
dc.publisherІнноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід» .Тези доповідей ХІІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів. - Тернопіль: ТНЕУ», 2019. С.64-65.uk_UA
dc.titleСучасні прийоми маркетингу у сфері швидкого харчуванняuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2019_1.pdf4.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.