Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33685
Назва: Менеджмент міжнародних корпорацій
Автори: Мельник, Юлія Віталіївна
Ключові слова: менеджмент міжнародних корпорацій
міжнародне бізнес-середовище
стратегічне управління
структура міжнародних компаній
управління людськими ресурсами
міжнародний менеджмент
міжнародний маркетинг
міжнародні маркетингові дослідження
сегментація світового ринку
зарубіжні ринки
зовнішній ринок
міжнародний маркетинговий комплекс
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Менеджмент міжнародних корпорацій : опорн. консп. лекцій / уклад. : Юлія Віталіївна Мельник . - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 63 с.
Короткий огляд (реферат): Метою навчальної дисципліни “Менеджмент міжнародних корпорацій” є формування системи знань щодо базових категорій, методологічних аспектів організації менеджменту та маркетингової діяльності на міжнародних ринках, їхніх пріоритетів у сучасних умовах. Вивчення курсу передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних курсів (мікро- та макроекономіки, міжнародних економічних відносин, менеджменту, основ маркетингу), цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях та практичних заняттях, самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33685
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект.pdf860.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.