Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32229
Назва: Автоватизація маркетингу
Автори: Турчин, Л. Я.
Ключові слова: автоватизація маркетингу
інформаційні системи
CRM системи
автоматизація роботи
віртуальні купівлі
інтернет-покупці
багатоканальний маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Автоватизація маркетингу [Електронний ресурс] : консп. лекцій / уклад. Л. Я. Турчин. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 33 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32229
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій Автоматизація маркетигу.pdf808.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.