Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31416
Назва: Совершенствование информационного обеспечения маркетинговых бизнес-процессов торгового предприятия
Автори: Василенко, В. Ю.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вінниця : ДонНУ
Бібліографічний опис: Василенко, В. Ю. Совершенствование информационного обеспечения маркетинговых бизнес-процессов торгового предприятия [Текст] / В. Ю. Василенко // Інформація та соціум : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Вінниця, 28–29 квітня 2016 р.] / редкол. : О. М. Анісімова, В. П. Волков, Л. А. Горошкова [та ін.]. - Вінниця : ДонНУ, 2016. - С. 47-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31416
Розташовується у зібраннях:ІНФОРМАЦІЯ ТА СОЦІУМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.PDF74.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.