Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30671
Назва: Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх маркетологів
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: класифікація інтерактивних методів, інтерактивні методи організації смислотворчості, використання інтерактивних технологій
Дата публікації: 17-жов-2015
Видавництво: Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки»
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх маркетологів / С. Є. Адамів // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 16–17 жовт. 2015 р.). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2015. – С. 27–30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30671
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів С.Є.-тези.docxВикористання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх маркетологів21.97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.