Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30634
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Адамів, Світлана Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T12:54:44Z | - |
dc.date.available | 2018-07-17T12:54:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30634 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено огляд стану розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у психолого-педагогічній літературі. Узагальнено, що основними поняттями, які використовують дослідники, вивчаючи різні аспекти цієї проблеми, є компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна компетентність. Визначено різні наукові підходи, які використовуються дослідниками у процесі формування професійної компетентності фахівців економічної галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Випуск №748 | - |
dc.subject | маркетологи, формування професійної компетентності, інтерактивні технології. | uk_UA |
dc.title | Стан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Адамів, Чернівці - 3.08.docx | Стан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі | 45.82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.