Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-17T12:54:44Z-
dc.date.available2018-07-17T12:54:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30634-
dc.description.abstractУ статті проведено огляд стану розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у психолого-педагогічній літературі. Узагальнено, що основними поняттями, які використовують дослідники, вивчаючи різні аспекти цієї проблеми, є компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна компетентність. Визначено різні наукові підходи, які використовуються дослідниками у процесі формування професійної компетентності фахівців економічної галузі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;Випуск №748-
dc.subjectмаркетологи, формування професійної компетентності, інтерактивні технології.uk_UA
dc.titleСтан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів, Чернівці - 3.08.docxСтан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі45.82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.