Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Вікторія-
dc.date.accessioned2018-07-04T09:08:37Z-
dc.date.available2018-07-04T09:08:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationФурман, В. Проблематика особистісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні [Текст] / Вікторія Фурман // Психологія і суспільство. – 2008. – № 4. – С. 116-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30463-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток сучасного суспільства, зростаюча дезінтеграція, знецінення культурної, моральної, етнічної ідентичності і, зрештою, “розмивання” індивідуальних контурів людської особистості, а відтак все більша “закритість” та “багатовекторність” внутрішньо індивідуальних процесів, задають нові орієнтири професійної психологічної освіти, вказують на потребу переорієнтування методів професійної підготовки у ВНЗ з їх вузькоутилітарною спрямованістю (набуття знань, умінь та навичок) на процес становлення особистості майбутнього фахівця.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleПроблематика особистісної рефлексії студента в аналітичному висвітленніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 4 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман В..pdf278.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.