Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчишин, Назар Ярославович-
dc.date.accessioned2018-06-29T14:08:01Z-
dc.date.available2018-06-29T14:08:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМарчинин Н. Я. Сенсорний маркетинг як інноваційний інструмент маркетингової політики підприємства / Н. Я. Марчишин // Економічна безпека: детермінанти та механізми забезпечення: [Матеріали всеукраїнської науково-­практичної конференції, м. Тернопіль, Тернопільський національний економічний університет, 20­-21 квітня 2018 р.]. – Тернопіль: ТНЕУ, 2018 – С. 163-165uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30210-
dc.titleСенсорний маркетинг як інноваційний інструмент маркетингової політики підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марчишин.docx19.7 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.