Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Валентина-
dc.date.accessioned2018-06-26T08:10:18Z-
dc.date.available2018-06-26T08:10:18Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМазур, В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп'ютерних технологій [Текст] / Валентина Мазур // Психологія і суспільство. – 2006. – № 4. – С. 105-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30046-
dc.description.abstractСуспільна практика потребує все більшої кількості фахівців з базовою психологічною освітою, котрі мають ґрунтовну підготовку і можуть нести високу відповідальність за результати своєї праці [3, с. 14]. Професія психолога, на думку А.К. Дмитренко, передбачає не лише оволодіння знаннями, уміннями й навичками роботи, а й вироблення певних особистісних рис, які формуються і розвиваються у процесі активної діяльності психолога. Мовиться щонайперше про відповідний рівень мотивації, творчий світогляд, професійно спрямоване мислення, розвиток соціально-перцептивної та емоційної сфер, високу емпатійність та ін. [1, с. 31].uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectфахівці-психологиuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectпрофесійні функціїuk_UA
dc.titleСтруктура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп'ютерних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 4 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мазур.pdf454 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.