Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-20T13:10:45Z-
dc.date.available2018-06-20T13:10:45Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationФурман, А. Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 40-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29972-
dc.description.abstractУперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологування як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодоповнення поясів миследіяльності та методологування у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мисле-зреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectпрофесійне методологування (ПM)uk_UA
dc.subjectмиследіяльність (MД)uk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectрозумінняuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectкатегорізаціяuk_UA
dc.subjectсистемно-миследіяльнісна методологія (CMД-методологія)uk_UA
dc.subjectвітакультурна методологія (BK-методологія)uk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectметодологізаціяuk_UA
dc.subjectметодологічна роботаuk_UA
dc.subjectчисте мислення (М)uk_UA
dc.subjectтермінологічно-мовленнєве полеuk_UA
dc.subjectметодологічна грамотністьuk_UA
dc.subjectполіпрофесійне миследіянняuk_UA
dc.subjectпроблемно-модульна миследіяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційні тренінгиuk_UA
dc.subjectтеоретична модельuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний метапроцесuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectметодологічна план-карта дослідженняuk_UA
dc.subjectнекласична наукова раціональністьuk_UA
dc.subjectметодологічне дослідженняuk_UA
dc.subjectосвітологіяuk_UA
dc.subjectтеорія освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectметодологічна модельuk_UA
dc.subjectінноваційна освітологіяuk_UA
dc.subjectмодель-конфігураторuk_UA
dc.subjectЯ-концепція,uk_UA
dc.subjectколективне миследіяння (мД)uk_UA
dc.subjectдумка-комунікація (Д-К)uk_UA
dc.subjectрефлексивна позиціяuk_UA
dc.subjectковітальністьuk_UA
dc.subjectкультуротворенняuk_UA
dc.subjectсвітоглядні універсаліїuk_UA
dc.subjectкатегоріальна модель світуuk_UA
dc.subjectепістемаuk_UA
dc.subjectметодологічна революціяuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний простірuk_UA
dc.subjectметодологічний модуль (ММ)uk_UA
dc.titleМодульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf834.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.