Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудник, Сергій-
dc.date.accessioned2018-06-20T12:36:30Z-
dc.date.available2018-06-20T12:36:30Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationБудник, С. Визначення рівнів сформованості професійної готовності офіцерських кадрів до творчого вирішення завдань управлінської діяльності [Текст] / Сергій Будник // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 124-129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29966-
dc.description.abstractАналіз результатів психолого-педагогічних досліджень (В.О. Балашов, В.Д. Іщенко, О.Д. Са-фін, Я.А. Пономарьов, С.П. Потанін, Ю.М. Ємельянов, В.І. Ковальов та ін.) показує, що в теорії військової психології ще не сформувався загальний підхід до вимірювання психологічних явищ. Більше того, у її структурі досі немає розділу, який можна було б назвати психологічною кваліметрією, що природно утруднює експериментальну роботу, ускладнюючи фіксацію психологічних явищ з математичною точністю.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectтворче вирішення завданьuk_UA
dc.subjectкомпоненти професійної готовностіuk_UA
dc.subjectкритерійний апаратuk_UA
dc.titleВизначення рівнів сформованості професійної готовності офіцерських кадрів до творчого вирішення завдань управлінської діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 3 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Будник.pdf425.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.