Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАврамченко, Світлана-
dc.contributor.authorСергієнко, Ірина-
dc.date.accessioned2018-06-19T10:13:56Z-
dc.date.available2018-06-19T10:13:56Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationАврамченко, С. Розвиток вітчизняної практичної психології у науковій школі Тамари Яценко (до 60-річчя від дня народження) [Текст] / Світлана Аврамченко, Ірина Сергієнко // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 5-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29795-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізові та узагальненню наукових здобутків дійсного члена АПН України, професора, доктора психологічних наук Тамари Семенівни Яценко. У статті відображено основні етапи становлення наукової школи, формування теоретичних та методичних засад методу активного соціально-психологічного навчання, висвітлено подальші напрямки розвитку психодинамічної теорії, з’ясовано зміст основних понять глибинно-психологічної гілки у вітчизняній практичній психології.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectактивне соціально-психологічне навчанняuk_UA
dc.subjectпрактична психологіяuk_UA
dc.subjectпідготовка психологів-практиківuk_UA
dc.subjectпсиходинамічна теоріяuk_UA
dc.subjectсвідоме та несвідомеuk_UA
dc.subjectпсихологічний захистuk_UA
dc.subjectпозитивна дезінтеграція -вторинна інтеграція на більш високому рівні розвиткуuk_UA
dc.subjectмодель внутрішньої динаміки психікиuk_UA
dc.titleРозвиток вітчизняної практичної психології у науковій школі Тамари Яценко (до 60-річчя від дня народження)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аврамченко.pdf558.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.