Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінасян, Анна-
dc.date.accessioned2018-06-19T08:46:39Z-
dc.date.available2018-06-19T08:46:39Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМінасян, А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текст] / Анна Мінасян // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 76-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29782-
dc.description.abstractЗдійснюється теоретичний аналіз педагогічних умінь (A.A. Степанов, A.M. Столяренко, Л.Ф. Спірін) як складних психологічних утворень, які об’єднують професійно значущі здібності індивіда з мисленнєвими та практичними діями, а відтак забезпечують успіх у навчально-виховній діяльності; стверджується, що особливу роль у професійній підготовці педагога відіграє розв’язання психолого-педагогічних задач, котре організує процеси самоуправління засобами культуротворення, і не тільки передає йому інформацію та забезпечує ціннісно-естетичне збагачення, а й стимулює безперервний пошук значень і смислів, координує та контролює динаміку його навчальних та особистих успіхів.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процес психолого-педагогічні умінняuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectучбова задачаuk_UA
dc.subjectпроцес розв’язування задачіuk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjectвиховна задачаuk_UA
dc.subjectосвітня задачаuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні задачіuk_UA
dc.titleФормування психолого-педагогічних умінь студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мінасян.pdf465.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.