Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальченко, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-19T08:40:02Z-
dc.date.available2018-06-19T08:40:02Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМихальченко, Н. Психологічні умови формування патріотичної рефлексії молодшого школяра в сім'ї [Текст] / Наталія Михальченко // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 69-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29781-
dc.description.abstractСтосунки у сім’ї відображаються на змісті і стилі всього дорослого життя людини, оскільки їх вплив у дитячі роки пов’язаний, по-перше, із сильними переживаннями; по-друге, постійними первинними формами поведінки і вчинкових дій; по-третє, вони утримують підвалини всіх патріотичних ставлень особи до суспільства, праці, інших людей. Ось чому формування сімейних вартостей у родині - це найважливіший чинник патріотичного та морально-правового становлення демократичного соціального довкілля. Сімейні цінності - це і моральні основи життя сім’ї, і стосунки поколінь, і закони подружньої вірності, і піклування про дітей, і пам’ять про предків і багато іншого [10, с. 251].uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectсімейні цінностіuk_UA
dc.subjectідеологія українського народуuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectстатево-рольова ідентичністьuk_UA
dc.subjectсвідомий громадянин країниuk_UA
dc.titleПсихологічні умови формування патріотичної рефлексії молодшого школяра в сім'їuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальченко.pdf473.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.