Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29663
Назва: | Пізнавально-суб'єктивний вплив у системі інноваційного навчання |
Автори: | Гуменюк, Оксана |
Ключові слова: | освіта, як соціокультурна організація організаційний клімат соціально-культурно-психологічний простір-час модульно-розвивальне навчання пізнавально-суб’єктний вплив потреба - установка - поведінка навчальна група груповий та індивідуальний суб’єкти освітньої поведінки рівні суб’єктності образи суб’єктивної реальності |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Пізнавально-суб'єктивний вплив у системі інноваційного навчання [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 79-89. |
Короткий огляд (реферат): | Аналітичним шляхом визначені та охарактеризовані складові пізнавально-суб’єктного впливу, що спричинюють як опосередковане конкретно-ситуативне діяння за параметрами, властивостями, принципом, перебігом, так і безпосереднє (механізм комунікативного кодування-декодування, інноваційні програмово-методичні засоби, метод раціонального переконання), що передбачають перетворення учнів на групових та індивідуальних суб’єктів освітньої поведінки і функціонують у соціально-культурно-психологічному просто-рі-часі модульно-розвивальної системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29663 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 2 (12) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 420.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.